تجلیل از تعاونی های برتر شهرستان سروستان
طاها
پایگاه اطلاع رسانی سیدعلی خرسندی

 سرو آنلاین؛

طی مراسمی با حضور امام جمعه،فرماندار،معاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و جمعی ازمسوولین شرکت های تعاونی شهرستان سروستان از تعاونی های برتر این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار سرو آنلاین،طی مراسمی با حضور امام جمعه،فرماندار،معاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و جمعی ازمسوولین شرکت های تعاونی شهرستان سروستان از تعاونی های برتر این شهرستان تجلیل شد.

در ابتدای این مراسم حسن سعیدی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی سروستان با ارائه گزارش کوتاهی از حضور 140 شرکت تعاونی در سطح شهرستان سروستان و فعالیت 70 درصدی آنها خبر داد و اعلام کرد :شهرستان سروستان در خصوص تاسیس تعاونی و فعال بودن آنها رشد بسیار خوبی در سطح استان داشته است که در صورت حمایت بیشتر دولت و افزایش توان مدیریتی تعاونی ها،سرعت رشد و توسعه آنها در جهت ایجاد اشتغال دائم افزایش می یابد.






در ادامه این مراسم حجت الاسلام خرسندی امام جمعه سروستان ضمن تاکید بر افزایش روند توسعه تعاونی ها در جهت اشتغال و مشارکت گروه های مردمی در فعالیت های اقتصادی گفت: رشد و توسعه تعاونی ها در ایجاد اشتغال پایدار و کسب درآمد،یکی از ستون های اقتصاد مقاومتی است که در صورت مدیریت صحیح و برنامه ریزی شده می توان از این مجموعه ها به عنوان الگوهای موفق اقتصادی استفاده کرد.

فرماندار سروستان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته توسط شرکت تعاونی های این شهرستان گفت: با حل شدن مشکل نقدینگی تعاونی ها و ورود بحث آموزش و بهره وری به داخل مجموعه تعاونی ها،می توان به ارتقاء کیفیت این گروه های مردمی در جهت افزایش توان اقتصادی و کسب درآمد آنها امیدوار بود.

وی به مسوولین شرکت تعاونی های حاضر در جلسه قول داد که با حضور در جلسه ویژه ای مشکلات آنها را بررسی و مرتفع نماید.

آخرین سخنران این جلسه،فخرالدین جمالی معاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس بود که در توضیحاتی به بیان چگونگی فعالیت های شرکت های تعاونی در عرصه خدمات رسانی،تولید و ایجاد اشتغال در سطح جامعه پرداخت و اعلام کرد: بیشترین مشکل تعاونی ها به مساله آموزش بر می گردد که در صورت حل این مساله بازدهی شرکت های تعاونی دو چندان خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به مشکل نقدینگی تعاونی ها گفت: با تلاش های صورت گرفته امسال اعتبارات بسیار خوبی در سطح استان برای تعاونی ها دیده شده که مسوولین تعاونی ها می توانند با مراجعه به ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی در شهرستان ها نسبت به نحوه چگونگی دریافت تسهیلات پیش بینی شده، مشکل نقدینگی خود را حل کنند.

در پایان این مراسم به 5 تعاونی برتر لوح تقدیر و تندیس اهداء شد. 

منبع : پایگاه تحلیلی خبری سروستان






تاریخ: 26 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط سید یاسر خرسندی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 35698
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

قالب و کد وبلاگ تاپ بلاگین

قالبوبلاگکد وبلاگآگهیانجمن